• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 62030
+
-

پاتوق فرهنگی جوانان در کردستان تشکیل می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از آمادگی این اداره کل برای تشکیل پاتوق فرهنگی با حضور جوانان مومن و انقلابی خبر داد. به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «مختار کرمی» در نشست هم‌اندیشی جوانان مبلغ فرهنگی دانشجویی استان اظهار کرد: امکانات و فضای لازم برای تشکیل این پاتوق فراهم است و امید می‌رود با این کار زمینه استفاده از ظرفیت، ایده و نظرات جوانان بیشتر فراهم شود.  

وی افزود: جوان شور و نشاط و انرژی دارد و می‌تواند مسئولان را در پیشبرد اهداف یاری دهد، لذا هر کدام از گروه‌های انقلابی که برای فعالیت و برنامه‌هایشان به سالن و فضا نیاز داشته باشند می‌توانند با هماهنگی از فضای اداره کل تبلیغات بهره ببرند.  مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب از جوانان انقلابی برای پست‌های مدیریتی کلان بهره می‌برند، ابراز امیدواری کرد که این مهم در میان مسئولان ارشد استان‌ها نیز با قوت بیشتری تداوم داشته باشد.  

وی تاکید کرد: جوانان باید مراقب باشند ضمن دفاع از آرمان شهدا، ولایت و رهبری در دام گروه‌ها و طیف‌های سیاسی نیفتند. مقاومت، استکبارستیزی و دشمن‌شناسی از وظایف جوانان انقلابی است که باید مورد توجه باشد.رئیس شورای هیات‌های مذهبی کردستان نیز در این نشست با اشاره به اعلام آمادگی جوانان انقلابی و هیاتی استان برای شکل‌گیری پاتوق فرهنگی گفت: این پاتوق به منظور ارائه نظرات و ایده جوانان تشکیل می‌شود. 

«نورعلی خزاعی» به فعالیت ۱۶ هیات دانشجویی فعال در استان اشاره و اظهار کرد: خروجی هیات‌های دانشجویی استان اعزام ۶۲ طلبه به حوزه‌های علمیه بود که از سال ۸۴ تاکنون انجام شده است. در این نشست از ۱۲ نفر جوان دانشجوی منتخب دانشگاه‌های استان کردستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید